Možná vás v nabídce kompaktních MPV nenapadne hned na první dobrou, ale o to více Golf Sportsvan překvapí při bližším seznámení.
Zkombinovat ve velkém SUV naftový motor s plug-in hybridní technikou je směr, kterým se jen tak někdo nevydává.
Při jízdě je hybridní GLE hlavně pohodlné a na nějaké sportovnější eskapády ho moc neužije.
Interiér s velkým displejem působí luxusně a moderně.
Poté, co je vyčerpána elektřina v bateriích, přichází ke slovu turbodiesel. Zatímco při spolupráci s elektromotorem je čtyřválec dostatečný a jeho zásahy jsou plynulé a účinné, pokud má pohyb těžkého a rozměrného auta na starosti sám, musí už docela máknout. To se projevuje jednak na spotřebě, která je při vyloženě klidné úsporné jízdě docela rozumných 8 l/100 km, při normálním jízdním stylu však rychle vyleze nad 10 l / 100 km, tak na spolupráci s devítistupňovým automatem, který na dálnici snad až příliš často mění převody od sedmého do devátého stupně, protože má problém udržet rychlost byť jen při nepatrném stoupání či přidání plynu. Naopak obrovskou výhodou auta je jeho celkový akční rádius přes 800 km, v tomto směru tedy majitel netrpí ani při delších cestách. Komfortnímu stylu cestování odpovídá i odtažitější řízení, dostatek prostoru, nízká hlučnost a vůbec celkový styl auta.