Audi A7 55 TFSI quattro (2018)
Od vlajkové manažerské lodi Audi A8 přebírá atraktivní a sportovně laděné Gran Turismo Audi A7 Sportback drtivou většinu technologií. Na českých silnicích je žhavou novinkou.
BMW M3 (2017)
Ikonický sportovní sedan BMW M3 má v aktuální generaci 431 koní, ale s příplatkovým M Competition paketem se dostanete až na hodnotu 450 koní stejně, jako v případě testovaného auta. To mělo kromě jiného i speciálně odladěný výfuk z nabídky BMW M Performance, který stojí kolem 130 000 Kč a garantuje vám, že nejen amatérští meteorologové si váš příjezd bez zaváhání spletou s blížící se bouřkou. A nebudou daleko od pravdy.
BMW 430i Cabrio (2017)
Náhodou parkuji u obchodního centra vedle zachovalého BMW 125i Cabrio, ke kterému zrovna přichází jeho majitel. Okouknem si vzájemně auta a dáváme se do řeči…o čem jiném, než o počtu válců.
Honda HR-V 1.5 CVT (2017)
Protože považuji Hondu CR-V dlouhodobě za jedno z nejlepších kompaktních SUV, byl jsem dost nažhavený i na jejího menšího sourozence s označením HR-V. I přes kvality v dílčích oblastech ale můj dojem z tohoto malého SUV naprosto zazdila kombinace benzinové jednapětky s bezstupňovým automatem.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4motion (2017)
Volkswagen Tiguan má pro VW typický rodokmen – nebyl v daném segmentu ani zdaleka první, nebyl nejhezčí, vůbec ne nejlevnější, a přesto ho lidé kupovali jako housky na krámě. Má totiž jiné vlastnosti, které jsou ve finále kupního procesu důležitější. Z nové generace představené v roce 2016 už ale od počátku cítím mnohem větší sebevědomí. Ví, že má na čem stavět.
Mini Cooper S ALL4 Clubman (2016)
Mini Cooper S v provedení Clubman je extravagantním malým autem, které ale určitě není pro každého. Tím nemám na mysli jen vyšší pořizovací cenu – tohle auto je zkrátka svébytné a s pohonem 4×4 to platí ještě o něco více. Proč asi neosloví skalní příznivce Mini a komu by se naopak mělo líbit?
Škoda Octavia RS 4×4 2.0 TDI (2016)
Pokud jezdíte často v zimě a nechcete rezignovat na dynamiku a možnosti, které nabízí Škoda Octavia RS, pak je možnost pořízení verze s pohonem všech kol přesně pro vás. A já se bez mučení přiznám, že bych byl klientem přesně pro takovou specifikaci.
Audi A4 2.0 TDI quattro (2016)
Audi bojuje kromě svých tradičních soupeřů BMW a Mercedes také s image značky, které chybí vyprofilovanost. Co na tom, že to podle mne není už možná deset let pravda, protože její hlavní konkurenti postupem času slevili ze svých hodnot. Dokonce bych řekl, že je Audi v tomto ohledu konzistentnější, než konkurenti – zatímco BMW zkomfortnělo a Mercedes zesportovněl, Audi stále drží svůj kurz. A po otestování nového modelu Audi A4 mohu s klidným svědomím prohlásit, že v nikdy nekončící konkurenční hře na přetahovanou aktuálně v žádném případě netahá za kratší konec.