Mercedes-Benz B 250e (2020)
Pod označením EQ Power Mercedes-Benz postupně rozšiřuje a vylepšuje svou nabídku plug-in hybridů. Jedním z nich je i model B 250 e se systémovým výkonem 218 koní.
Volvo XC90 B5 (2019)
Kroků k plné elektromobilitě je několik a za ten první jsou považovány tzv. mild-hybridy, kterými kdekdo označuje kdeco. Jak funguje ten, který má Volvo?
Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)
Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.
Audi Q8 50 TDI quattro (2018)
Nemůžu si pomoct – při pohledu na Audi Q8 si okamžitě vzpomenu na Mercedes. Říkám si totiž, proč se ve Stuttgartu u modelu GLE Coupé rozhodli tak okatě kopírovat BMW X6, když mohli s dávkou invence a kreativity vytvořit něco takového, jako je Audi Q8 – designově originální, atraktivní auto, z kterého sebevědomí jen čiší…
Ford Mondeo Kombi Vignale 2.0 TDCi AWD (2017)
Ford Mondeo platí za typické firemní auto, po kterém je následně sháňka od soukromníků v bazarech. Takové poptávce dlouhodobě odpovídá i nabídka verzí a motorů, které uspokojí „běžné“ řidiče. Na samotném vrcholu ceníku pak stojí luxusně pojatá verze Vignale dostupná i s pohonem všech kol. A tu jsem důkladně prověřil.
Škoda Karoq 1.5 TSI (2017)
Stopy Yetiho jsou příchodem modelu Škoda Karoq nadobro zaváty a tímto kompaktním SUV Škodovka rovněž uzavírá letošní rok plný novinek. Na sicilských silnicích jsem měl možnost strávit za volantem Karoqu prvních pár stovek kilometrů. Moje dojmy z motorizace 1.5 TSI?
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4×4 (2017)
Hyundai Santa Fe je přímou konkurencí modelu Škoda Kodiaq – jsou si velmi podobné rozměrově, funkčně, prostorem i cenou. Jak dopadne korejský model, když se vydá po stopách aljašského medvěda z Mladé Boleslavi? Roztrhá ho Kodiaq na cucky, nebo si na něm naopak vyláme zuby? Týden za volantem leccos prozradil.
BMW 218d Gran Tourer (2017)
BMW 218d Gran Tourer je prvním mnichovským MPV, které má sedm míst a ještě k tomu přední pohon. Je živoucím důkazem, že proklamacím automobilek se nedá věřit – jak MPV tak přední pohon totiž značka ještě před pár lety vehementně odmítala: „tohle nikdy dělat nebudeme“. A teď v tom sedím a zmíněná prohlášení šéfů mi rezonují v hlavě. Ale čert to vem – nejsou jediní, kdo nemluví tak úplně celou pravdu, a tak jsem spíše zvědavý, jak budu během týdne hledal odpovědi na otázku, co tím chtěl básník vlastně říci?