Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)
Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?
Škoda Octavia 1.0 TSI (2016)
Litrový motor s pouhými třemi válci v tak velkém autě, jako je Škoda Octavia? Naprosto chápu despekt a ostražitost – i já jsem toto spojení vnímal dost nedůvěřivě. Jenže už po pár kilometrech musím konstatovat, že mi motor 1.0 TSI vzal trochu vítr z plachet a spousta pochybností se rozplynula jako pára nad hrncem.
Volkswagen Touran 2.0 TDI (2016)
Během našeho bloggerského cestopisu po Německu ujel Volkswagen Touran 2.0 TDI přes 2000 kilometrů. Dost na to, abychom přinesli i praktické poznatky formou testu.
Audi A4 2.0 TDI quattro (2016)
Audi bojuje kromě svých tradičních soupeřů BMW a Mercedes také s image značky, které chybí vyprofilovanost. Co na tom, že to podle mne není už možná deset let pravda, protože její hlavní konkurenti postupem času slevili ze svých hodnot. Dokonce bych řekl, že je Audi v tomto ohledu konzistentnější, než konkurenti – zatímco BMW zkomfortnělo a Mercedes zesportovněl, Audi stále drží svůj kurz. A po otestování nového modelu Audi A4 mohu s klidným svědomím prohlásit, že v nikdy nekončící konkurenční hře na přetahovanou aktuálně v žádném případě netahá za kratší konec.
BMW i3 (2015)
Malé auto, vysoká cena, silná image, nevšední design, hightech řešení, zajímavé jízdní parametry: Tak vypadá elektromobilita v podání BMW i3.
Škoda Fabia 1.2 TSI (2015)
Škoda Fabia je u nás tradičně holkou pro všechno. Zatímco první generace (1999-2009) byla ve své době díky zcela nové platformě zaslouženým lídrem třídy malých vozů, druhá generace (2007-2014) už takové terno neudělala. Nejenže nebyla moc hezká, ale ani technicky se moc neposunula. U aktuální třetí generace už jsou karty rozdány zase úplně jinak a Škoda Fabia se pyšní titulem Auto roku v České republice 2015. A co si o ní myslím já?
Peugeot 308 SW 1.2 PureTech (2015)
Peugeot u svého modelu 308 ověnčeného titulem Car of The Year 2014 předvádí downsizing jako z učebnice. Kombi s označením SW je docela kus auta, přesto by mu měl k důstojnému pohonu vystačit benzinový tříválec o objemu 1,2 litru přeplňovaný turbem. Papírové údaje jsou, jak už to tak bývá, na hraně uvěřitelnosti. Skutečný stav věcí jsem zjišťoval během týdenního testu.
Ford Focus Kombi 1.6 Ecoboost (2014)
Nejen u Fordu Mondeo, ale i u Focusu klepe na dveře nová generace. Aktuálně se u tohoto modelu snaží Ford zbavit svých skladových zásob, a tak je Focus k mání za dost zajímavých cenových podmínek. Není to logicky výkřik posledních technologií či designu, ale historicky se tato modelová řada v našich končinách vždy těšila docela velké popularitě. Má smysl ještě uvažovat o verzi před faceliftem?