Mercedes-Benz C 220 Bluetec (2015)
Aktuální generace Mercedesu třídy C ještě dále dokazuje, jak se vyrovnaly vlastnosti v prémiové střední třídě. Už dávno totiž neplatí, že by Mercedes C byl zásadně pro „starý“. Naopak, byl jsem sám příjemně překvapen, jak suverénní dokáže na silnici být, a to i s turbodieselem pod kapotou.
Tesla S (2015)
Tesla jako automobilka sice neměla úplně šťastný začátek, ale zejména díky modelu S si postupně získává své místo na slunci. Elegantní elektromobil totiž konečně nabízí všechno, co od auta s prémiovou cenovkou očekáváte: vyjadřuje určitou společenskou image, je luxusní, přináší důstojnou dynamiku a konečně svou využitelností uspokojí praktické nároky běžné rodiny. Nemá to ale nějaký háček?
Fiat 500L Trekking 1.6 MJet (2014)
Tohle auto má italské geny se vším všudy – atraktivní vzhled a sebevědomý výraz vytváří dokonalou iluzi, že Fiat 500L Trekking nic nezaskočí, ale když jde trochu do tuhého, udělá vše proto, aby se vyhnul možná nepříjemné konfrontaci s terénem. Bahno mu vyhovuje hlavně jako imageový nástřik na karoserii, a to ještě v omezeném množství, aby neutrpěl jeho hezounkovský výraz. Pro koho je takové auto? No, vyhovělo by spoustě lidí, jen by o něm museli vědět…
Peugeot 308 1.6 THP (2014)
Peugeot 308 získal od evropské poroty volící Car of the Year (COTY) nejvíce bodů a tudíž i titul Evropské auto roku. Jsem moc rád, že opět vyhrálo auto, které dojede dál než 80 kilometrů a které je v dobrém slova smyslu normální. Získal Peugeot 308 podle mně titul oprávněně?
Fiat 500L Living 1.6 MJet (2014)
Fiat 500, to už dávno není jen roztomilé malé autíčko pro ženskou do města. Rodina nesoucí toto označení se rozrostla – má spoustu dílčích verzí a hlavně přibylo čtyřdveřové provedení 500L… a k němu další verze s přídomkem Living, která ještě narostla do délky a může převést až sedm lidí! I přesto je Fiat s těmito modely na hraně zájmu – má problém, moc se o nich totiž neví.