BMW M3 (2017)
Ikonický sportovní sedan BMW M3 má v aktuální generaci 431 koní, ale s příplatkovým M Competition paketem se dostanete až na hodnotu 450 koní stejně, jako v případě testovaného auta. To mělo kromě jiného i speciálně odladěný výfuk z nabídky BMW M Performance, který stojí kolem 130 000 Kč a garantuje vám, že nejen amatérští meteorologové si váš příjezd bez zaváhání spletou s blížící se bouřkou. A nebudou daleko od pravdy.
BMW 430i Cabrio (2017)
Náhodou parkuji u obchodního centra vedle zachovalého BMW 125i Cabrio, ke kterému zrovna přichází jeho majitel. Okouknem si vzájemně auta a dáváme se do řeči…o čem jiném, než o počtu válců.
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4motion (2017)
Volkswagen Tiguan má pro VW typický rodokmen – nebyl v daném segmentu ani zdaleka první, nebyl nejhezčí, vůbec ne nejlevnější, a přesto ho lidé kupovali jako housky na krámě. Má totiž jiné vlastnosti, které jsou ve finále kupního procesu důležitější. Z nové generace představené v roce 2016 už ale od počátku cítím mnohem větší sebevědomí. Ví, že má na čem stavět.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4×4 (2017)
Hyundai Santa Fe je přímou konkurencí modelu Škoda Kodiaq – jsou si velmi podobné rozměrově, funkčně, prostorem i cenou. Jak dopadne korejský model, když se vydá po stopách aljašského medvěda z Mladé Boleslavi? Roztrhá ho Kodiaq na cucky, nebo si na něm naopak vyláme zuby? Týden za volantem leccos prozradil.
Mercedes-Benz E 220d (2016)
Vzhledově sice působí jen jako zvětšený Mercedes třídy C, ale má potenciál přetáhnout zákazníky i svému luxusnímu sourozenci Mercedesu třídy S, s kterým si je rovněž dost podobný. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy E, který aktuálně zastává v modelové nabídce stuttgartské značky pozici technologicky nejvyspělejšího auta. Testoval jsem verzi s novým dvoulitrovým turbodieselem. Stačí?
Mini Cooper S ALL4 Clubman (2016)
Mini Cooper S v provedení Clubman je extravagantním malým autem, které ale určitě není pro každého. Tím nemám na mysli jen vyšší pořizovací cenu – tohle auto je zkrátka svébytné a s pohonem 4×4 to platí ještě o něco více. Proč asi neosloví skalní příznivce Mini a komu by se naopak mělo líbit?
Volkswagen Touran 2.0 TDI (2016)
Během našeho bloggerského cestopisu po Německu ujel Volkswagen Touran 2.0 TDI přes 2000 kilometrů. Dost na to, abychom přinesli i praktické poznatky formou testu.
Škoda Octavia RS 4×4 2.0 TDI (2016)
Pokud jezdíte často v zimě a nechcete rezignovat na dynamiku a možnosti, které nabízí Škoda Octavia RS, pak je možnost pořízení verze s pohonem všech kol přesně pro vás. A já se bez mučení přiznám, že bych byl klientem přesně pro takovou specifikaci.