Ford Focus Kombi 1.6 Ecoboost (2014)

Nejen u Fordu Mondeo, ale i u Focusu klepe na dveře nová generace. Aktuálně se u tohoto modelu snaží Ford zbavit svých skladových zásob, a tak je Focus k mání za dost zajímavých cenových podmínek. Není to logicky výkřik posledních technologií či designu, ale historicky se tato modelová řada v našich končinách vždy těšila docela velké popularitě. Má smysl ještě uvažovat o verzi před faceliftem?

přečíst celé

Citroën Grand C4 Picasso 2.0 HDI (2014)

Za volantem většiny kompaktních MPV každý chlap hned zfotrovatí a všem je jasné, že nedělní večery po návratu z víkendu tráví luxováním interiéru a odlepováním žvýkaček z čalounění. Byť se automobilky i v tomto segmentu snaží zaujmout, moc emocí se jim do jejich výrobků vložit nedaří. Ostatně emoce samotné už dávno nestačí – ingrediencí je potřeba mnohem víc.

přečíst celé

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T (2014)

2.5.2014 Honza Blažek , 0 komentářů

Když se objevil první Nissan Qashqai, přiznám se, že jsem mu neprorokoval moc světlou budoucnost. To auto bylo nejen těžko zařaditelné, ale mělo i nevyslovitelné jméno. „To se chlapci u Nissanu docela sekli,“ říkal jsem si. Jenže jsem se spletl. Hodně spletl. Zákazníci vůbec nehleděli na mou skepsi a tohle auto se jim naopak trefilo přesně do vkusu. Teď je tu druhá generace. Přijdu jí na jméno?

přečíst celé

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 4Motion (2014)

Pokud chcete v zimě vyjet výše, než ostatní, můžete ke své cestě na vrchol použít i Volkswagen Golf Variant s pohonem všech kol. A pokud chcete být na horách co nejrychleji, asi budete pokukovat po motoru 2.0 TDI… a jste rázem u kombinace, která představuje i vrchol v ceníku.

přečíst celé

Mazda 3 1.5 (2014)

28.4.2014 Honza Blažek , , 0 komentářů

Je zvláštní, když vám moderní technologie dávají vzpomenout na doby dávno minulé. Mazda 3 s atmosférickým benzinovým motorem 1.5 je přesně taková. Její motor nejde s davem – má normální objem, nemá turbo, jeho výkon má nudný průměr 100 koní. A přesto není tohle auto za zenitem, ale naopak stojí před novými obzory…

přečíst celé

Škoda Octavia 1.6 TDI (2014)

4.4.2014 Honza Blažek , , 18 komentářů

Škoda Octavia 1.6 TDI je jednou z nejprodávanějších motorizací v nové Octavii. Hlavně díky firemním zákazníkům, protože je tento motor z pohledu managemetnu pro obchoďáky pendlující českou krajinou ideální – nesvádí, resp. ani neumožňuje kdovíjak agresivní jízdu, přesto není poměrně velké auto podmotorované a jeho hlavní ctností je reálně nízká spotřeba.

přečíst celé

Škoda Octavia RS 2.0 TDI Combi (2014)

Naftové motory ke škodovácké zkratce RS v novodobé historii patří už od první Fabie RS 1.9 TDI. Nikdy nešlo o ryzí sporťáky – nejenže to u masové značky ani nejde, ale ona to vlastně ani sama nechce. A tak i poslední generace Octavie RS následuje s motorem 2.0 TDI v Evropě tolik populární trend silných naftových kombíků. Čekali jste zázrak? Musím vás zklamat, ale vlastně ne tak moc.

přečíst celé

Fiat 500L Living 1.6 MJet (2014)

Fiat 500, to už dávno není jen roztomilé malé autíčko pro ženskou do města. Rodina nesoucí toto označení se rozrostla – má spoustu dílčích verzí a hlavně přibylo čtyřdveřové provedení 500L… a k němu další verze s přídomkem Living, která ještě narostla do délky a může převést až sedm lidí! I přesto je Fiat s těmito modely na hraně zájmu – má problém, moc se o nich totiž neví.

přečíst celé