Volkswagen ID. Buzz (2023)
Atraktivní elektrické MPV v retrostylu umí silně přitáhnout pozornost, stejně jako odradit potenciální zájemce.
MERCEDES-BENZ GLE 350de 4MATIC (2021)
Zkombinovat ve velkém SUV naftový motor s plug-in hybridní technikou je směr, kterým se jen tak někdo nevydává.
Volvo XC90 B5 (2019)
Kroků k plné elektromobilitě je několik a za ten první jsou považovány tzv. mild-hybridy, kterými kdekdo označuje kdeco. Jak funguje ten, který má Volvo?
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)
Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?
Škoda Karoq 1.5 TSI (2017)
Stopy Yetiho jsou příchodem modelu Škoda Karoq nadobro zaváty a tímto kompaktním SUV Škodovka rovněž uzavírá letošní rok plný novinek. Na sicilských silnicích jsem měl možnost strávit za volantem Karoqu prvních pár stovek kilometrů. Moje dojmy z motorizace 1.5 TSI?
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4×4 (2017)
Hyundai Santa Fe je přímou konkurencí modelu Škoda Kodiaq – jsou si velmi podobné rozměrově, funkčně, prostorem i cenou. Jak dopadne korejský model, když se vydá po stopách aljašského medvěda z Mladé Boleslavi? Roztrhá ho Kodiaq na cucky, nebo si na něm naopak vyláme zuby? Týden za volantem leccos prozradil.
Mercedes-Benz E 220d (2016)
Vzhledově sice působí jen jako zvětšený Mercedes třídy C, ale má potenciál přetáhnout zákazníky i svému luxusnímu sourozenci Mercedesu třídy S, s kterým si je rovněž dost podobný. Řeč je o Mercedesu-Benz třídy E, který aktuálně zastává v modelové nabídce stuttgartské značky pozici technologicky nejvyspělejšího auta. Testoval jsem verzi s novým dvoulitrovým turbodieselem. Stačí?
Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)
Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?