Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)

Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.

přečíst celé

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)

Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?

přečíst celé

Mercedes-Benz S 400d 4matic (2018)

22.11.2018 Honza Blažek , 0 komentářů

Hrdým nositelem aktuálních trendů stuttgartské automobilky je prestižní třída S, kterou jsem testoval s novým řadovým šestiválcovým turbodieselem. Jezdilo se jako v bavlnce.

přečíst celé

Škoda Karoq 1.5 TSI (2017)

Stopy Yetiho jsou příchodem modelu Škoda Karoq nadobro zaváty a tímto kompaktním SUV Škodovka rovněž uzavírá letošní rok plný novinek. Na sicilských silnicích jsem měl možnost strávit za volantem Karoqu prvních pár stovek kilometrů. Moje dojmy z motorizace 1.5 TSI?

přečíst celé

Honda HR-V 1.5 CVT (2017)

2.3.2017 Honza Blažek , , 2 komentáře

Protože považuji Hondu CR-V dlouhodobě za jedno z nejlepších kompaktních SUV, byl jsem dost nažhavený i na jejího menšího sourozence s označením HR-V. I přes kvality v dílčích oblastech ale můj dojem z tohoto malého SUV naprosto zazdila kombinace benzinové jednapětky s bezstupňovým automatem.

přečíst celé

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4×4 (2017)

Hyundai Santa Fe je přímou konkurencí modelu Škoda Kodiaq – jsou si velmi podobné rozměrově, funkčně, prostorem i cenou. Jak dopadne korejský model, když se vydá po stopách aljašského medvěda z Mladé Boleslavi? Roztrhá ho Kodiaq na cucky, nebo si na něm naopak vyláme zuby? Týden za volantem leccos prozradil.

přečíst celé

BMW 218d Gran Tourer (2017)

BMW 218d Gran Tourer je prvním mnichovským MPV, které má sedm míst a ještě k tomu přední pohon. Je živoucím důkazem, že proklamacím automobilek se nedá věřit – jak MPV tak přední pohon totiž značka ještě před pár lety vehementně odmítala: „tohle nikdy dělat nebudeme“. A teď v tom sedím a zmíněná prohlášení šéfů mi rezonují v hlavě. Ale čert to vem – nejsou jediní, kdo nemluví tak úplně celou pravdu, a tak jsem spíše zvědavý, jak budu během týdne hledal odpovědi na otázku, co tím chtěl básník vlastně říci?

přečíst celé

Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)

Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?

přečíst celé