Opel Astra 1.2 Turbo 130 k (2023)
Na technice koncernu Stellantis postavil Opel novou Astru, která se od francouzských sourozenců liší hlavně ostrými liniemi.
Ford Focus 1.0 EcoBoost (2019)
Nejenže se Ford Focus pyšní titulem Auto roku 2019 v ČR, ale pod kapotou testovaného kusu pracoval litrový tříválec vyhlášený jako Engine of the Year.
Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI (2018)
Volkswagen má v segmentu MPV hned tři želízka v ohni. Kromě větších modelů Touran a Sharan je v nabídce trochu nenápadný Golf Sportsvan, který letos prošel modernizací.
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI (2018)
Škoda Fabia je sice malým autem, ale zejména ve verzi kombi hraje poměrně často i roli rodinného vozu, který musí zvládnout kdeco. V čem se změnila po modernizaci?
Hyundai Tucson 1.7 CRDi 4×2 DCT (2016)
Hyundai Tucson je pro mne typickým reprezentantem pokroku, který jihokorejská značka za poslední dekádu udělala. Nejenže pěkně vypadá, ale má i další přednosti. Strávil jsem týden za volantem verze 1.7 CRDi s automatem a pohonem předních kol. Jakou napíšu závěrečnou zprávu?
Škoda Octavia 1.0 TSI (2016)
Litrový motor s pouhými třemi válci v tak velkém autě, jako je Škoda Octavia? Naprosto chápu despekt a ostražitost – i já jsem toto spojení vnímal dost nedůvěřivě. Jenže už po pár kilometrech musím konstatovat, že mi motor 1.0 TSI vzal trochu vítr z plachet a spousta pochybností se rozplynula jako pára nad hrncem.
Volkswagen Multivan 2.0 TDI (2016)
Volkswagen Multivan je dlouhodobě nejžádanější velkou dodávkou upravenou pro přepravu osob a vyhovující rodinným potřebám. Někdy mám ale pocit, že její cenu ovlivňuje více silná image, než produkt jako takový. U verze s vrcholným motorem 2.0 TDI (204 k) s cenovkou přes 1,9 milionu to sice platí dvojnásob, ale ještě teď se usmívám, když si vybavím, jak to auto jede…
Mercedes-Benz Vito 109 CDI (2015)
Mercedes-Benz má jako značka oproti Audi a BMW konkurenční výhodou v tom, že kromě osobních vozů nabízí také velmi širokou paletu užitkových aut. A jak to tak na trhu bývá, musí se stuttgartský výrobce mezi dodávkami sakra snažit, aby obstál, což vede k tomu, že lehká užitková auta s trojcípou hvězdou na masce jsou poměrně dobře finančně dostupná. Já jsem krátce otestoval zcela základní skříňové Vito s tím nejslabším motorem. Odvezl jsem, co jsem potřeboval?