Proč příznivci veteránské patiny nesmí chybět na letošním Rétromobile?

24.1.2015 Honza Blažek , , , 0 komentářů

Skutečný poklad

Pokud patříte k příznivcům historických vozidel, jistě jste zaregistrovali „zázračné objevení“ kolekce šedesáti historických vozů v nálezovém stavu, jež původně patřily podnikateli a vizionáři Rogeru Baillonovi, jenž vozy sbíral s cílem založení vlastního muzea. Zapomenuté ležely ve stodolách a přístřešcích téměř padesát let.

Pařížská výstava historických vozidel Rétromobile je nejen největší zahajovací akcí sezony, ale také místem, kde každý rok uvidíte něco výjimečného. Letošní ročník ale bude ještě o něco zajímavější. Vystaveny zde totiž budou vozy z objevené sbírky Rogera Baillona, a to tak, jak byly nalezeny – tedy v původním stavu s notnou dávkou patiny. V odborných kruzích se říká, že podobná sbírka úžasných vozů nebyla nalezena od dob, kdy se na světlo světa dostaly automobily bratří Schlumpfů z Mylhúz, a to už je pěkná řádka let.

Zřejmě nejcennějším kouskem je Ferrari 250 GT SWB California Spider z roku 1961, které patřilo Alainu Delonovi a jehož odhadovaná tržní cena je 1,2 milionu Eur.

Ferrari 250 SWB California Spider Alain Delon Collection Baillon  Ferrari 250 SWB California Spider Alain Delon 3 Collection Baillon

Pokud se chcete podívat na kompletní fotogalerii, z níž vám spadne čelist, připravili jsme ji pro vás na našem partnerském webu www.classicrallye.cz. Zde u mne na blogu jen částečná ochutnávka:

Porsche 356 SC coupe 1963 Collection Baillon Talbot-Lago T26 Grand Sport SWB par Saoutchik - 1949 2 Collection Baillon

 

Amilcar CGSS biplace sport - 1927 Collection Baillon  Citroën Type C 5 HP torpedo trefle - 1924 Collection Baillon

Ferrari 308 GTSi Quattrovalvole - 1982 Collection Baillon  Voisin Type C3 1923 Collection Baillon

Delahaye 135 M cabriolet Faget-Varnet 1948 2 Collection Baillon  Lorraine-Dietrich Type A4 torpedo Grummer Collection Baillon

 

…a kompletní fotogalerii včetně videa naleznete zde.

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *