Nový Volkswagen Touran: 5 důvodů pro

14.10.2015 Honza Blažek , , , 2 komentáře

Na našem trhu debutoval VW Touran v roce 2004 a za jedenáct let prošel dvěma facelifty. Nyní je na trh uváděna zcela nová generace využívající modulární platformu MQB. V čem je lepší, než dosavadní auto, které si celosvětově koupily téměř dva miliony lidí?

1. Ještě větší kufr

Nový Volkswagn Touran má o pětimístné verze objem kufru o 48 litrů větší než u předchozí generace a s celkovým objemem 734 litrů (pětimístná verze) nabízí největší zavazadlový prostor ve své třídě. Nový Touran měří 4,53 metru (+13 cm), jeho rozvor je 2791 mm (+11 cm) aj i širší o 41 mm (celkem 1814 mm). Jediná míra, která se snížila je výška, a to o 6 mm.

Nový Volkswagen Touran 2015

2. Děti stále pod dohledem

K dětem už se nemusíte během jízdy otáčet, díky systému CamConnect fungujícímu s kamerami GoPro lze tuto kameru umístit na vhodné místo do interiéru a jí pořízené snímky jsou přenášeny na displej na palubní desce. Stále tedy vidíte, co se děje vzadu. Kromě toho budou děti asi celkově klidnější i díky možnosti mít v autě vlastní wifi síť, či díky připojení tabletů k informačnímu a zabavnímu rozhraní.

3. „Buďte už zticha“

Houknout dozadu na děti je díky elektronickému zesílení hlasu snazší, než kdy v minulosti.

Díky elektronickému zesilování hlasu, které plní funkci jakéhosi palubního intercomu, dosáhne hlas řidiče i k cestujícím ve třetí řadě. Po aktivaci systému totiž dojde k mírnému ztlumení rádia a naopak k zesílení hlasu řidiče prostřednictvím reproduktorů v autě. Výmluvy typu „já jsem tě neslyšel, tati“ berou u ratolestí za své…

4. Vysoká bezpečnost

V duchu aktuálních trendů se nový Volkswagen Touran výrazně zlepšil i v oblasti bezpečnosti – může nabízet až devět airbagů, má sériově multikolizní brzdu a systém preventivní ochrany cestujících. Je logické, že jej lze vybavit i dalšími asistenčními prvky koncernu VW, jako jsou například adaptivní tempomat ACC, Front Assist včetně funkce nouzového brzdění City, asistent pro jízdu v dopravní koloně, Side Assist s asistentem pro couvání z parkovacího místa a poprvé v MPV nabízený Trailer Assist pro manévrování s přívěsem. Přidanou hodnotou je i fakt, že všechna sedadla ve druhá i třetí řadě mají úchyty Isofix a Top Tether.

5. Do sportovna

Nejen designový sportovní paket R-Line, ale i sportovní podvozek a adaptivní tlumiče.

V segmentu kompaktních MPV nebývá úplně běžná možnost, doladit si svůj vůz na sportovní notu, a to nejen vzhledově, ale i funkčně. Nový Touran nabízí i adaptivní podvozek DCC s volbou jízdních režimů, sportovní podvozek a atraktivní paket R-Line, a to jak do exteriéru tak interiéru.

Nový Volkswagen Touran 2015

Ceny:

Nový Touran je nabízen ve výbavových liniích „Comfortline“ a „Highline“ v cenovém rozpětí od 555 900 Kč do 717 900 Kč. Kompletní ceník můžete najít zde.

 

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

2 komentáře

Adam Véle
7.10.2016

Dobrý den, jak hodnotíte Tourana třeba ve srovnání se Zafirou? Je reálné získat u VW rozumnou slevu u obchodníka jako na Opel nebo je nutně Touran dražší? Děkuji

Odpovědět

Lenka Hatlapatková
2.10.2018

Dobrý den, srovnání Tourana se Zafirou by mne zajímalo stejně jako pána výše. Můžete mi jej, prosim, napsat? Pekny den, Kenka Hatlapatková

Odpovědět

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *