Zásuvka na dobíjení baterií je nad levým předním kolem. Čistě na baterie ujede tohle Volvo přibližně 35 km.
Určit správně cenu veterána je poměrně komplikovaný proces, který vyžaduje hodně znalostí a zkušeností. Zásadním vodítkem je 5 mezinárodně definovaných stavů, kterými se hodnotí konkrétní exemplár historického vozidla. Přináším jejich stručný přehled, který může pomoci v prvotní orientaci.
Současné technologické možnosti mohou způsobit, že je vůz po renovaci ve stavu lepším, než když byl vyroben.
Veterán ve stavu 1 na silnici víceméně nepotkáte, v lepším případě jich pár bude na výstavách.
Velmi dobrý stav bez poškození, ale s opravdu mírnými známkami opotřebení. Jedná se opět spíše o ojedinělé exempláře, které jsou buď v originálním nerestaurovaném stavu, nebo prošly odbornou renovací. Technicky i vzhledově se jedná o automobily s minimálními známkami používání.
Stav odpovídající používání vozu. Automobil by však neměl mít žádné zásadní technické ani vizuální vady a měl by být plně schopen bezproblémového provozu na běžné komunikaci. Rovněž by neměl vykazovat známky prorezivění a jeho stav nevyžaduje okamžitý renovační zásah.
Opotřebovaný stav. Automobil není zcela způsobilý k jízdě na veřejných komunikacích a je u něj bezpodmínečně nutný renovační zásah. Menší až střední prorezivělá místa. Základní struktura vozidla je kompletní, ale ne vždy zcela bez poškození. Již zdálky viditelné nedokonalosti a poškození. Bližší zkoumání vozidla většinou odhalí další, poměrně výrazné vady technického i vizuálního charakteru.
Stav jednoznačně vyžadující renovaci. Vůz je v zuboženém a nepojízdném stavu a jsou nutné práce víceméně na všech jeho částech. Automobil také nemusí být zcela kompletní.
Není to tak dávno, co jsem prodával svého Mustanga 78. No dost jsem se bál nějakých soukromých názorů, protože se přece jen jedná o dost velké množství peněz.
Marie
Cize ak mam auto skoda favorit r.v. 1989 garazovane povodny stav platne stk neburane najazdene 4700km mozem ho povazovat za veterana?