Nový Touran boduje jízdními vlastnostmi, technologiemi, spotřebou a v neposlední řadě i designem.
Akvaplaning je nebezpečná jízdní situace, během níž pneumatika ztrácí vlivem velkého množství vody kontakt s vozovkou a vůz se stává neovladatelným.
Akvaplaning nastává v momentě, kdy drážky dezénu pneumatiky, které jsou určeny k odvádění vody do stran, již nezvládnou tuto vodu odvádět, voda se dostane pod pneumatiku a ta kvůli tomu ztratí přilnavost. Za vznik akvaplaningu nemůže pouze množství vody, ale velkou roli hraje také rychlost vozidla, hloubka dezénu pneumatiky a samozřejmě také kvalita pneumatiky, resp. její odolnost proti tomuto jevu.
Při vzniku akvaplaningu se doporučuje nepanikařit, udržovat vůz v přímém směru, plynule snížit rychlost (nebrzdit) např. vyšlápnutím spojky. Pokud řidič zareaguje včas, automobil opět rychle získá pod kontrolu.
Vznik akvaplaningu poprvé objasnila pneumatikářská firma Dunlop v roce 1960 a díky tomu se zásadně změnily dezény pneumatik, které nyní mají boční kanálky pro odvod vody.